Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

kedd, szeptember 06, 2005

"Az orvosság beteggé, a matematika szomorúvá, a teológia pedig bűnössé teszi az embert."

Ez Luther Mártontól, ilyen és ehhez hasonló elgondolkodtató:P idézetekkel indítottuk az első matekórát. Általában azért nem írok blogot, mert nem tudok semmi értelmes címet kitalálni, így most is ilyen a cím. Megpróbálok nem parázni ettől az időelb_aszás állandóan kísértő félelmétől, nagyon zajlik az élet, így mindenképp akartam valami kis hírt adni magamról. Annak ellenére, hogy az előzőt is qvára nem tudtam befejezni, amit a Flóráéknál írtam, azért feltettem. Soha semmire sincs időm, állandóan rohanok, na most nem jövök elő megint ezzel a hektikus életmód-parával, tényleg sietnem kell. (Ez megint paradox módon érthetetlen, de nem megyek bele, mert tényleg éjfélig írhatnék.) Megint eseménynapló-szerű lesz.:S Szóval a koleszos gólyatábor szerencsésen véget ért, elkezdődött a suli, Csányi Csilla FPI-s lett teljes állásban, helyette Albert Attila jött, aki eddig nagyon jófej, Monhor Viki nevű új osztálytársunk lett, Dies irae 9.a, Sári vissza Franciaországba, Kordi magántanulói státuszban, mivel Párizsban tanul, ezen kívül semmi változás nem történt. Az órarendünk eleinte amilyen kellemesnek ígérkezett, olyan borzasztó lett a végére; pénteken hat óránk van, az összes többin hét, ráadásul kéthetente van két lyukas óránk, minden kedden hetedik lyukas után nyolcadik töri.brhhhh:(, most ez a felállás, azért remélem, bírom majd. Főleg, hogy új, merész ötleteim vannak. Tegnap neyünkkel és néhány osztály-és iskolatársammal hirtelen felindulásból meglátogattam egy zeneiskolát.qva fáradt vok, semmit nem olvastam az angol könyvből, és egyébként is qvára semmit nem tanultam... Vtam neyünkkel zenesuliba, az a nő nagyon jófej, de tényleg...:D, így elkezdtünk turkálókról beszélgetni,etc.,oan laza:)amúgy nem tom, mi legyen, mert alapjában véve tetszik az iskola, csakhát ugye alapítványi, és havi ötezer azért nagyon sok sztem..., mondjuk apu belemenne, meg nagyon érdekel ez, heti 60 perc saxofon, meg csütörtökön másfél óra jazz-zenekar...., de ahogy magamat ismerem, nem leszek elég kitartó, meg sok dolgom lesz etc., bár tényleg érdekel a jazz meg a zene...plusz van még egy csomó szabadon választott, ilyen ütős hangszerek, világzene stb. Szerintetek mi legyen?--- Ez a rész a tegnapi fórumos hozzászólásomból van, csak nem volt kedvem újra beírni... Szóval ez a helyzet, elhatároztam, hogy megpróbálom mindenképp, nem veszíthetek sokat, ha meg nem megy, abbahagyom, de nagyon szeretnék kitartó lenni. Ma találkoztam Lindával, csinált nekem ebédet, annyira szeretem:). Sétáltunk a Váci utcán meg fagyiztunk,voltunk a H&M-ben, a vásárcsarnokban, ahol vettem egy könyvet; "A tudatalattid csodálatos hatalma" címmel, amely elméletileg megváltoztathatja az életed, csodákra vagy képes..., kíváncsian várom. Linda hozott Svédországból egy nagyon édes kulcstartót, és fülbevalót is, amit előszeretettel hordok. Ma elég jókedvem van, jól érzem magam, remélem, ez így is marad.
Most befejezem. A többit majd hétvégén, remélhetőleg összeszedettebben.