Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

kedd, augusztus 16, 2005

Jamboree után



Szóval! Megérkeztem Angliából. Annyira nagyon jól éreztem magam, és az volt a legjobb, hogy tudtam értékelni ezt az utat. Mikor mindenki ideges volt, bosszankodott a programok és néha a szervezetlenség miatt, akkor is olyan szerencsésnek éreztem magam, és hálás voltam, hogy eljuthattam ide. Olyan boldog voltam, hogy tudok örülni.

Nem írok túl hosszan, hiszen amit akartam, már úgyis leírtam a naplóban, amit Flórának adok, és ha neki adom, az kicsit olyan, mintha még az enyém is lenne, megnézhetem, ha szükségem van rá. Úgyhogy csak nagyon röviden összefoglalom a napokat.

1.nap-július 29.- utazás, sztrájk, 8 és fél óra csövezés a reptéren.

2.nap- július 30.- táborépítés, ismerkedés, sub Camp Opening, fergeteges nyitóbuli:)

3. nap- július 31.- őrködés, Baltic Sea Euroville, kiállítósátrak, choice time, mise, cserélgetés

4.nap-augusztus 1.- Starburst, bunkerépítés, kukázás a Temze partján.

5.nap-augusztus 2.- Irish Sea Euroville, Choice time, Sounds&Visions- magyar fellépés a színpadon-Mátyás király raj

6.nap-augusztus 3.- Celebrate Europe Day, mise, ételfesztivál, kontingensfényképezkedés, beszélgetés Ritával, koncert, tűzijáték

7.nap-augusztus 4.- North Sea Euroville, Choice time, vacsora a franciáknál

8.nap-augusztus 5.- Splash!, dinghy sailing, bell-boating, beszélgetés a Hylands Parkban

9.nap-augusztus 6.- Choice Time,Globus- Travel&Tourism, Making Poverty History, Med Sea Euroville

10.nap-augusztus 7.- Global Development Village-Peaceful World, Adriatic Sea Euroville, Hylands House, mosás, fürdés, mise

11.nap-augusztus 8.- Gilwell Park, Bi-Pi, Challenge Valley, Mountain Adventure, History Zone, ugrálás, csúszda, gyerekkori sztorizgatások, karnevál

12.nap-augusztus 9.- pakolás, change, Commitment, Closing Ceremony

13.nap-augusztus 10.- búcsúzkodás, utazás, Petersfield

14.nap-augusztus 11.-LONDON, Liphook-lövés, falmászás

15.nap-augusztus 12.- csónakázás a tavon-Petersfield, hiking-ezeréves város Buriton

16.nap-augusztus 13.- seaside, Porthmouth, búcsúest

17.nap-augusztus 14.- hazautazás, repülés