Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

szerda, augusztus 31, 2005

end of the summer

Nem írok túl sokat, tegnapelőtt beköltöztem...Egyszóval vége a nyárnak!:((( Emiatt eléggé frusztrált,ideges és depressziós vagyok, de majd csak túlélem valahogy....A kolesz még elég furcsa, szokatlan, sokminden megváltozott, az új szobába is bele kell szoknom,meg a fenti tanuló. Hiányozni fog a régi rendszer,bár ezt sosem gondoltam volna. Az újak között is van egy-két elég fura arc, nem tudom, hogy leszünk meg. A hall meg olyan, mint egy szállodai recepció, a szobatársak so-so, felettem egy fazékos kiscsaj, elég stréber/kocka-ien faz sztereotípia. Nonoval is egy szobában, de ő aranyos, Lauderes, mondjuk kicsit zülött, ien buli, drogok,cigi,pia,fű,sex terén.Aztán Lilla,Bea,Herke Zsuzsi, meg vmi nagykátai Xantusos Lilla, és egy Gyöngyvér nevű lány. Voltunk libegőzni és sétálgatni a várban, ma is próbálom hasznosan eltölteni a délutánt, de még egy kötelezőt sem olvastam, amit gyorsan orvosolni kell. Most semmi értelmes nem tudok írni, majd otthon hétvégén, persze, mindig ezt mondom, na mindegy. Még annyit, hogy a krakkói út is nagyon jó volt, remekül sikerült. ez volt eddigi legszebb nyaram, legalábbis most úgy ítélem meg. Gyönyörű helyekre jutottam el, és nagyon jó programjaim voltak, úgy örülök neki, csak túl rövid volt. Na, a többit majd később!