Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

csütörtök, július 21, 2005

Elmúltam 16:D


Igen, már több mint három órája:).
Kettős öröm, mert ha minden igaz, tudok képet berakni, ezt most ki is próbálom.
Megnézem, sikerült-e. Ha igen, akkor most ideírom a neveket, ha nem, akkor is:), mindenki képzeljen hozzá képet. Szval nem tom, h ki alkotta ezt a remekművet, de a siófoki évfolyamtáborunkat ábrázolja.:) Lehet, h tévesztek, mert nem mindenki teljesen egyértelmű, de: föntről lefele, valamint jobbról balra: Áron, Csilla, Dia, Kinga, Niki, Gábor, Judit (?), Shasha, JóZsó, Matteo, és bár nem nagyon veszem ki, de mellette elméletileg én vagyok:P, aztán Viki, bár ő se hasonlít sztem, Tóni:P, Matyi, Réka és ST. Nagyon jó lett sztem:)

Mivel ma már nem tudok több bejegyzést feltenni, valószínűleg holnap reggel gyorsan megírom még, hogy mi volt ma, mert azért elég sokminden történt, és gondolkodtam is dolgokon...
Meg persze az ajándékaimat, és a vacsorát, amit örömmel várok, meg minden iesmit.
Ma egész nap arra hivatkozom, h szülinapom van, így nem kell csinálnom semmit az égvilágon, max. felvenni a telefont, ha hívnak.:D
Ja, eredetileg az egész napos bejegyzést egybe szerettem volna betenni, de vmi baj volt a bloggal, már azt hittem elszáll az egész, remélem, most nem lesz ilyen probléma.:S
Jaj, apám blogot akar írni!:S, sőt kezdi is, Endre's page, about myself---kész... Mondjuk angolul írja, asszem endremil.blogspot.com, de nem bizt. En plus közli, h kíváncsi a blogomra, én meg fel vtam háborodva (annak ellenére, h én pedig kérdezés nélkül olvasom másokét, köztük Beu naplóját), apu meg mondja, h dehát ez nyilvános, nem?, végülis igaza van, minek írok én nyilvánosan?....

Na, akkor mára ennyi.
A többit majd holnap, mert tényleg kell írnom, hiszen utána ott az egy vasárnap, aztán 14-én re. Óóóóó, nem tudom, hogy fogom bírni a dzsemborit, Londont természetesen nagyon várom, de az előtábor, annyira nem az én társaságom...

Remélem a képet megjeleníti.
Pá:)