Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

csütörtök, július 21, 2005

Birthday

na, megint oan ambivalens érzéseim vannak, de azért jó:)

nem sokkal múlt fél egy, tehát elméletileg két óra múlva megszületek.:P

ja igen, de aztán van itt még sok dolog.... Mégiscsak sikerült változtatnom a styleon, most ilyen kék, de ezt szerintem már nem fogom megmásítani. Tegnap visszaolvastam az egész blogom, őrület, h néha mien gyerekes hü_lyeségeket írtam, de nem baj, ezentúl mondhatom azt, h jól van na, akkor még csak tizenöt éves voltam:).

Megint egy esős szülinap:S. De ma úgy látszik, mindennek csak örülni tudok.
Hemingway 106,Jean-Paul Sartre (francia író, filozófus) 100, Diana Trilling 100,Robin Williams 53, Josh Hartnett 27, Tündi néni, Gizi néni 80, Viki anyukája, Rácz Roland 16 (neeeem ér!, csak én akarok ekkor születni:), az a Flóra, aki elméletileg a rokonunk, ezek szerint 28, Flóra 28, nekem pedig 16--- szülinap
ezen kívül Belgiumban és Belarusziában a függetlenság napja, 1969. július 21.- tehát 20 évvel születésem előtt: Neil Armstrong, amerikai űrhajós első emberként a Holdra lép, 1861. július 21.- északiak veresége Bull Run-nál, 1980 Július 21. (25 éve történt)
Jean-Claude Droyer megmászta az Eiffel-tornyot 2 óra 18 perc alatt., Dániel és Daniella napja van.- sztem ezzel kész a leltár:). Jaj, most hogy ezt írtam, beteszem a Kész a leltárat,- imádok jó verseket tenni a bejegyzéseimbe.

József Attila:Kész a leltár

Magamban bíztam eleitől fogva -
ha semmije sincs, nem is kerül sokba
ez az embernek. Semmiképp se többe,
mint az állatnak, mely elhull örökre.
Ha féltem is, a helyemet megálltam
-születtem, elvegyültem és kiváltam.
Meg is fizettem, kinek ahogy mérte,
ki ingyen adott, azt szerettem érte.
Asszony ha játszott velem hitegetve:
hittem igazán - hadd teljen a kedve!
Sikáltam hajót, rántottam az ampát.
Okos urak közt játszottam a bambát.
Árultam forgót, kenyeret és könyvet,
ujságot, verset - mikor mi volt könnyebb.
Nem dicső harcban, nem szelíd kötélen,
de ágyban végzem, néha ezt remélem.
Akárhogyan lesz, immár kész a leltár.
Éltem - és ebbe más is belehalt már.

1936. november-december


szóval! Gondoltam, ma írok vmi igazán filozofikusat eddigi életemről, erről a 16 évről. Mert nálam szerintem a szülinap nem annyira azt jelenti, h most orrba-szájba:P bulizok, meg iesmi, hanem oan csendes, bensőséges ünnep, esetleg a családdal, és végiggondolod, hogy milyen volt eddigi életed, mennyi minden volt benne, és mi lesz később, hogyan tovább, miért döntöttek úgy az égiek, hogy neked pont ma kellett születni... Mondjuk furcsa időpont, mert nyár közepe, ha jól emlékszem eddig nem is nagyon ért itthon a szülinapom, mindig utaztam valahová, vagy dolgoztam, nem tudom... Ez a mai viszont különleges szülinap, máshogy telik, minta a többi , máshogy is gondolok rá... Nemcsak Flóra miatt, persze nagyban azért is, de mint már említettem valami megváltozott bennem, sok minden átértékelődött ez alatt az egy év alatt, máshogy gondolkodom az életről, a világról... Olyan boldog vagyok az smsek és hívások miatt:). Ilyenkor örülök, hogy gondolnak rám. Dius is rögtön éjfél után, h első legyen:), rá egy percre Linda...Aztán Trudi meg oan aranyos volt, írta, h nagyon sok boldog szülinapot kívánok neked/nektek/!:) Aztán nem tudom, mit fogok még kapni, de mondtam, hogy nem kérek semmit. Épp elég nagy ajándék most úgy minden, egyszerre, az is, hogy holnap mehetek:D. Nem tudom, már kicsit úgy viszolygok a sok tárgyi ajándéktól, nekem a szándék a fontos (húúde közhely:S), meg főleg, mikor megkérdezik, h naés, mit kérsz a szülinapodra? , mint pl. Beu...áhhh,brrrhhh. Merthogy én imádom a meglepetéseket. De szerintem ezt a bejegyzést még nem rakom be, hanem most elmentem, és este majd folytatom, leírom, h milyen volt a szülinapom, miket kaptam etc. Ez a nap más, mint a többi...-erre keltem:)- *boldogboldogboldog*
Jaj, megint ott vagyok, hogy nem jutnak eszembe a gondolatok, kezdem elveszteni a szép megfogalmazásra/ékesszólásra való törekvésemet, és sajna egyre egyszerűbb a blog. Olyan sokat akarok, és oly kevés lesz belőle. Ma megint elolvastam Beu naplóját- tudomtudom:(, de kell, hogy legyenek rossz tulajdonságaid, mint pl. az őrült kíváncsiskodás, erről már tényleg nem tudok leszokni, így szép az élet.:) Jó, semmi közöm hozzá. Na, aztán felfedeztem a rólam szóló részeket: "Na persze nagyon segítségemre volt drága, jó nővérem előrelátása, tájékozottsága és talpraesettsége, mely nélkül nem igazodtunk volna ki ily könnyedén..." (most fényezem magam:S) "holnap szándékomban áll valami értelmes (vagy legalább annak tűnő...) tevékenységet folytatni, például brácsázni, olvasni, elküldeni a maradék képeslapokat és a levelet, valamint a világ leghatalmasabb problémáiról elmés társalgást folytatni nővéremmel, vagy életadó szüleim egyikével!" "Ma van egyetlen nővérem születésnapja, és még mindig nem vagyok készen az ajándékjával..." jaj, annyira rossz érzés. Egyébként meg olyan visszataszító vagyok, nem elég, hogy elolvasom a naplóját, ami alapból tök illetlenség, még be is írok részleteket ide! áhh, még jó, hogy csak én tudom...
most megyek, mert nem akarok egész szülinapom alatt a gép előtt ülni, este re, és beszámolok...