Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

péntek, június 17, 2005

Ballagás

most tényleg nagyon keveset írok...
egyrészt ma be sem akartam kapcsolni a gépet..., de én azt nem bírom ki...
Állítólag minden olyan dolog, ami a sóvárgás fogalmához köthető, drognak minősül. (így a kábítószer,az alkohol,a cigi, számítógép, tévé, ezen az alapon a plátói szerelmek, és mindenki Zahirja...), persze én ezzel nem értek egyet, dehát a tudomány mostani állása szerint akkor mindenki drogos.
Na mindegy...
Lényeg, hogy ma volt Beu ballagása Szombathelyen..., /me reggel 8-tól este 8-ig úton, tehát elég fáradt is vagyok. Na meg nagyon várom a holnapot.:)
Most a nappaliból írok, m Beunál itt alszik egyik barátnője, és most ők vannak a szobában..., deh ez így elég necces, úgyhogy lassan be is fejezem...

u.i.: Ezt csak most rakom be, m akartam képet, deh az nem jött össze..:s
meg most egyébként is qvára nincs energiám meg erőm semmihez... utálom ezt az állapotot:(
nah ma volt évzáró, Kné egyébként tök ari volt..., és csupa jót mondott:).
Viszont rohadtul belázasodtam, és most eléggé nagyon rosszul vok:s.
mondjuk így nem tom, mi lecc ToMattal... (?)
Amúgy nagyon boldog vok, m tök jó volt..., és egy csomó mindenről beszélgettünk, kb. 2ig...:)
Remélem, soxor lecc ien:).
Persze sokmindent kimaradt, amit nagyon akartam... diktafon, kép etc. Mindenképp kell közös kép...!
Nah, majd ha elég friss leszek, beszámolok mindenről...!