Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

péntek, június 10, 2005

Reggel

huh.. ezt az értelmes címet... deh így kora reggel nem tudtam mást kitalálni...
Most nagyon keveset írok, m sztem 9 körül már L kéne indulnom.., deh oan régen nem írtam már...
Hááát... történt velem pár dolog..., végre lezártak mindenből.., úgyh már nyugodtan élvezhetem a nyarat.., bár ebben a xar időben elég depis vok..:(
Tegnap megint találkoztunk..., deh elég zavarban voltam.., meg nagyon fáradt is.., úgyh nem túl sok értelmeset tudtam mondani...:S
Most érkeztem el szerintem a parázós korszakomhoz..., ez nagyon rossz...áhh, annyira utálom magam...
De így tökre félek..., nem értem miért kell mindig előre aggódnom.., de most nagyon félek, hogy ha jobban megismer, nem fog szeretni, és megromlik a kapcsolat...
Én sem ismerem még annyira őt, de nagyon-nagyon kalandos élete volt...
áhh.. most is félek... ez nálam mindig előjön, ha ismerkedem vkivel...
Remélem, csütörtökön jó lesz.. Félek, jön a nyár.., és akkor minden más lesz..
Nekem most ez a legfontosabb..., mindennél fontosabb...

Most mennem kell...

De este, ha hazaérek, megpróbálok leírni mindent, őszintén..., ami eddig nem nagyon ment....