Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

kedd, május 31, 2005

Jeux d'enfants

Szeress, ha mersz...

Most értem be, jó volt...
Olyan tipikus francia művészfilm egy átlagos keddi délutánon, május utolsó napján.
Furcsák a franciák, mindig megpróbálnak a világból megmutatni valami olyat, amit mások nem mernek, mert túlságosan személyes...
Voltak benne nagyon szép jelenetek és gondolatok is...
"A barátok olyanok, mint a szemüveg..., értelmesnek látszol tőlük, de egy idő után elkopnak.., Sophie különleges szemüveg, amire mindenki titkon vágyik..." ( vagy vmi hasonló)

Most nem írok sokat szerintem, m így itt nem annyira szeretek, inkább hétvégén...
Egyébként is kicsit ideges vagyok, de nem érdekel a kolesz, gondoljanak, amit akarnak, bár ki vtam akadva...:S
Egyébként tegnap Orsival fenn aludtunk a harmadikon, tök jó volt... /me elég fáradt, megin' így kb. öt és fél óra alvás után, de nálam ez a természetes..., azért jó volt...

Csilla mondta, h hívjam el a nővéremet moziünnepre..., mondjuk sztem alapjában véve jó ötlet, meg egyébként is szívesen mennék moziünnepre, vele meg főleg...
De nem tom..., sztem nem lesz hozzá elég bátorságom..., még felhívni sem merem...:S
Szeretném jobban megismerni...

Amúgy rájöttem, hogy a világ nem állt meg, az élet ugyanúgy megy tovább, és tovább kell lépnem, hisz vannak feladataim, törekvéseim, céljaim...
Ez az élvezd ki a pillanatot, élj a mának, "carpe diem" életérzés nálam nagyon ott van...
Don't worry, be happy...
Ez még nem naon megy...
Ha ideges vagyok, és nem szeretném az adott szituációt, akkor meg ez megy a fejemben: 'I have a dream,I have a dream, I still have a dream...'

na mostmár megyek, m még csoportgyűlés:S, áhh kóter rulz:S
deh már csak 10 nap:S