Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

hétfő, június 13, 2005

Nothing special

" Mount Lu in misty rain; the river Che at high tide.
When I had not been there, no rest from pain of longing!
I went there and returned... It was nothing special.
Mount Lu in misty rain; the river Che at high tide.

zenbuddhizmus rulz:)

sorry a fantáziátlanságért, de nem jutott eszembe semmi...

Most nem írok sokat, koleszban nem annyira szeretek...
Ez az utolsó estém..wow.., egy éve még sosem gondoltam volna.., eccer ez is eljön:)
Jövőre jön egy fazékos is a kóterba, ha minden igaz:).
Az osztályunkba meg egy félmongol drogos csaj...:S, Viki...
Ma búcsúztattuk Sárit, olyan megható volt... Ilyenkor annyira boldog vagyok, hogy ilyen közösségbe kerültem..., nem azért mondom, hogy nem láttam még ilyen jó osztályt, mert a miénk, hanem egyébként is..., összetartóak vagyunk, mindenki meghallgatja a másikat.. ritkán látni ilyet manapság...:S
most nem tok vmi nagyon koncentrálni...
Francián saliztunk.., közben Les rois du monde, Les yeux revolver etc.
Aztán törin fogalmazást kellett írni az éves tapasztalatainkról..., nagyon visszafogott voltam..:), legdurvább mondatom: Meglepő volt az eddig még sosem tapasztalt tanítási módszer. szubjektív osztályzás etc.
Suli után Kingával felmentünk József körútra, elhozni Zsófa rajzait.., Blahán önfeledten sétálgat, fagyival a kezében I, 35kor, lényegtelen, h háromnegyedkor osztályozó..:P
metrófelújítás rulz:o
nah, ez nagyonolyan lett, mint egy eseménynapló...:S

"Olyan furcsák vagyunk mi emberek.
A lelkünk sír, az arcunk nevet.
Egymásról azt hisszük boldog talán,
S irígykedünk egy-egy boldog szaván,
Azt hisszük, ha a másik szeme ragyog,
A gondolatai tisztán szabadok.
Nem vesszük észre, dehogy vesszük észre,
Hogy könnyek ülnek csillogó szemében.
Különösek vagyunk mi emberek.
Az arcunk sír, a lelkünk nevet.
Hazugság egész életünk,
Hisz akkor is sírunk, amikor nevetünk."

megpróbáltam, hogy tudok-e bejegyzést írni anélkül, hogy szerepelne benne Flóra..
wow, sikerült:o
deh, asszem este felhívom, szurk:S