Puthya blogja

a blogot akkor kezdtem, mikor kiderült, hogy van egy nővérem, azóta írom...viszonylag soxor.Változó, egyszer fenn, egyszer lenn! C'est la vie. :)

szombat, január 14, 2006

Le style c'est l'homme.

A stílus maga az ember...

Különböző összefüggésekben jött elő Buffon szállóigévé vált mondása az elmúlt héten...
Fontosnak tartottam megörökíteni itt is...Ahogy járok a szobámban, vagy ránézek a kollégiumi asztalomra, sokszor eszembe jut ez. Vajon mit mond egy kívülálló, ha megszemléli személyes tárgyaimat, betekint életembe, vagy esetleg csak rám néz, hallja a hogy beszélek.

nah igen,jól emlékeztem...tudtam,h maradt egy kósza:P bejegyzésem,amit még nem raktam fel...és íme!
most péntek este van,február 3.,és most vagyok itt először azóta.

Az a baj,hogy nagyon fáradt vagyok,pedig hihetetlenül sok mondanivalóm van. Még sosem éreztem,hogy ennyire szétfeszítenének az érzéseim és ilyen fontos lenne kiírni a fejemben zakatoló gondolatokat.
Annyi minden történt velem az elmúlt időszakban...Rengeteg dolog...
és mivel a blogolás elmaradt,mindig mással beszéltem meg a problémáimat...és tőlem szokatlan módon nem kiírtam magamból,hanem elmondtam másoknak. Nagyon sokat beszéltem Zsuval..., Shashával, egyszer pedig volt egy hosszú kifakadásom Annának, majd Anikó néninek...,ja és a legkritikusabb időszakomban,amikor nagyon elhagytam magam egy röpke beszólás miatt, csak Zsuzsi volt a közelben,és neki mondtam el a gondjaim,így még közelebb került hozzám,ennek nagyon örülök.

Sajnos most ezt egyáltalán nincs alkalmam kifejteni,és talán nem is ezen a hétvégén, mert holnap vacsorázni megyünk, és remélhetőleg meglátogatjuk Devinéket:)...Vasárnap pedig nem szeretném,mert ez túl nagylélegzetű és bonyolult ahhoz. Mindenképp szükségesnek tartom,hogy alaposan összeszedjem a gondolataim és kiürítsem magamból ebben a formában is..., hiszen annak ellenére, hogy nagyon jól esett felismerni, hogy ezt a barátokkal is meg lehet beszélni...és így kevésbé vagyok introvertált, de nekem akkor is szügségem van rá,hogy mindent összegezve úgy zárjam le ezt a szakaszt,hogy annak nyoma is van./a blogban pl./ Ezenkívül más dolgok is vannak...,a célok, a jövő, továbbtanulás...,hogy csak egy-két dolgot említsek. Na meg zajlanak az események is...Sokminden megváltozott..Bennem is...Körülöttem is...

Arról is szeretnék majd írni,hogy mi minden történt...,a síszünet, Semmering:),a katarzisok,a mai nap-"a rádöbbenések napja"....
és még sokminden...

hogy ez mikor következik,az még a jövő zenéje...
csakhát ugye megint az idő...,amiből talán ötször ennyi sem lenne elég...

és ismét be kell fejeznem, mert éjfélkor már aludni szeretnék...

most igen zavaros voltam, de egyrészt nagyon sietve írtam,másrészt fáradt vagyok...és egyébként is elég zavarosak a gondolatok a fejemben...